איך בוחרים דלתות פנים וכניסה מתאימות? המומחים שלנו מסבירים

בחירת דלתות פנים או דלתות כניסה מהווה לעיתים סוגיה מורכבת, שמותירה אותנו מבולבלים אל מול הסוגים, החומרים והעיצובים השונים שיש לחנויות להציע. אז איך בוחרים דלתות מבלי להתבלבל? הקשיבו למומחים…

המומחים שלנו מסבירים

דלת- לא מה שחשבתם

אם עד עכשיו התייחסתם לדלת כאל פריט מעבר בדרך ל… או כאמצעי חציצה בלבד בין חללי הבית, הרי שעולם הדלתות נהיה מורכב הרבה יותר ומציע כיום מגוון רחב של דוגמאות, עיצובים וצבעים מודרניים הכובשים את העין ולעיתים עשויים לבלבל אותנו, בבואנו לבחור דלתות פנים, או דלתות כניסה ולרכוש דלת, מבלי לדעת מה נמצא מאחורי כל התפאורה.

רכישה ממקום אמין

השלב הראשון בבחירת דלתות פנים וכניסה הוא בחירת מקום אמין, מקצועי ובעל ניסיון, דוגמת דלתות אלדור. רכישה ממקום אמין תחסוך לכם עוגמת נפש ופניות מיותרות לאחר ההתקנה למקד שירות הלקוחות ותיאום חוזר מול המתקין. בנוסף, מקום מקצועי יעניק לכם שירותי מדידה מקדימה, התקנה ואחריות שיבטיחו לכם קנייה בראש שקט.

בחירת דלתות פנים

דלתות פנים נועדו בראש ובראשונה לשמור על פרטיותנו והאיכות שלהן נמדדת לרוב, על פי יכולתן לבודד רעשים והחומר ממנו הן עשויות. היות ודלתות אינן פריט המתחלף בתדירות גבוהה, חשוב שנקפיד בבואנו לבחור דלתות פנים, על איכות החומר ממנו הן עשויות, כפי שניתן למצוא בדלתות אלדור מבחר דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות.

בחירת חומר איכותי של הדלת, יעניק לדלת חיי מדף ארוכים וימנע בלאי והתקלפות מהירה של הצבע. בין החומרים האיכותיים ממנו עשויות דלתות, ניתן למצוא את חומר הפולימר המעניק לדלת עמידות בפנים חדירת מים ואף מפני מזיקים. לכן, מומחים רבים מעדיפים דלתות פנים פולימר, הנחשבות לאיכותיות ועמידות

בחירת דלתות כניסה

דלתות כניסה לבית צריכות בעיקר להעניק לדיירי הבית ביטחון והגנה. דלת חזקה, בעלת מיגון ומנגנון נעילה איכותי, תמנע עוגמת נפש מפני מקרה של פריצה חלילה. בכדי לוודא שדלת הכניסה אכן מספקת ביטחון והגנה ראויה, ניתן לוודא שהיא בעלת תקן ישראלי 5044, המדרג 4 רמות שונות של בטיחות- מכוכב אחד ועד ארבעה כוכבים.

לאחר ההקפדה על יכולת הדלת להעניק לדיירי הבית ביטחון והגנה, ניתן לשלב גם אלמנטים עיצוביים בבחירת דלת הכניסה. בסופו של דבר דלת הכניסה לבית היא נקודת המפגש הראשונה שלנו ו/או של האורחים עם הבית ונרצה לוודא שהיא מבטאת במראה ובעיצוב שלה את אופיים של דיירי הבית. דלתות כניסה מעוצבות הן רבות ומגוונות- סגנון כפרי, וינטאג' ואקלקטי הם רק חלק קטן ממגוון הסגנונות שתוכלו למצוא.

במידה ואתם גרים בבית פרטי, כדאי לקחת בחשבון את נתוני מזג האוויר. האקלים הים תיכוני המאפיין את ישראל, מתבטא בעיקר בשמש הקופחת על ראשנו, או במקרה בו אנו עוסקים- על דלתנו. דלת שאינה עשויה מחומרים איכותיים, עלולה לדהות במהירות ובמקרים קיצוניים אף להתעוות.

                Call Now Button דילוג לתוכן