דלתות כניסה לבית כל מה שחשוב לדעת

דלתות הכניסה לבית הן חלק מרכזי וחשוב בכל בית. דלת כניסה היא הכניסה לבית שאמור לתת לנו תחושת ביטחון בשהייה בבית. כמו כן, דלת הכניסה יוצרת את הרושם הראשוני שיש לנו לגבי הבית ובעלי הבית. דלתות כניסה יכולות לשדר יוקרה, חום, אהבה, הן יכולות לספר לנו סיפור על בעלי הבית, האם בעלי הבית הם אנשים שאוהבים יוקרה, אוהבים פשטות, אם הם חד גונים, צבעוניים, חושבים מחוץ לקופסא ועוד.

דלתות כניסה, וגם דלתות פנים יכולות לתת לבית מראה אלגנטי ויוקרתי, דלתות כניסה ודלתות פנים יכולות לתת לבית מראה שובבי, לגרום לבית להיות מואר, מודרני וכו והכל תלוי אם ידענו לבחור את העיצוב הנכון בגוונים הנכונים.

הרושם הראשוני

דלת הכניסה ממוקמת במקום הראשי והראשוני של הבית. הכניסה הראשית לבית יוצרת את הרושם הראשוני עבורנו ועבור האורחים שלנו. על הכניסה הראשית לקבל את פנינו באנרגיה טובה והרמוניה. מאחר שדרך הכניסה הראשית נכנסת עיקר האנרגיה פנימה – חשוב שהכניסה תהיה מרווחת ככל האפשר, שתהייה יפה, מעניינת ומושכת. כמובן שחשוב מאוד שדלת הכניסה תהייה במידה שהיא פרופורציונלית לבית מבחינת גובה דלת, ורוחב המפתח. לכן בבתים גדולים המאפשרים דלת כניסה גדולה מהרגיל – שווה להשקיע בדלת מרשימה, דלת רחבה, דו כנפית או דלת כנף וחצי.

דלתות הכניסה מלוות אותנו שנים רבות ולכן יש חשיבות להתעכב על איכותן ועיצובן. הדלתות כניסה מספקות לנו את הביטחון בבית בו אנו חיים!! יש חשיבות עליונה בבואנו לבחור דלת כניסה להתעכב על כמה קריטריונים משמעותיים ביותר:  

מפתח דלת הכניסה, דגש על איכות החומר ממנו מיוצרת דלת הכניסה, איכות מנגנון הנעילה, סוג נעילה, כמות הבריחים בדלת , איכות הצבע ולא פחות חשוב איכות התקנת הדלת. חשוב בדלתות כניסה אף לשים דגש על יצרן דלת הכניסה. כיום ניתן למצוא בשוק הרבה מאוד יצרנים שאינם בעלי תו תקן או שנכנסו לשוק רק לאחרונה והדלתות אותם הם משווקים אינם ניתנים לאמוד את איכותן עדיין.

דלתות הכניסה מספקות לנו, יושבי הבית  הגנה מהחוץ, מעניקות תחושת פרטיות וביטחון ולכן מאוד חשוב להתעניין באיכות מנגנון הנעילה, כמות בריחים, האם יש או אין מוטות חיזוק בדלת ומה המילוי שיש בדלת, צמר סלעים, קצף, קרטון. כמו כן, תפקיד מרכזי נוסף ולא פחות חשוב הוא מראה דלת הכניסה. דלת הכניסה מייפה ומעצימה את הכניסה לבית ולכן חשוב מאוד שהעיצוב שלה והצבע שלה יהיו מרשימים ויותאמו לטעמם של הגרים בבית.

כיום, בשוק תחרותי של דלתות כניסה ודלתות פנים ניתן למצוא הרבה מאוד דלתות כניסה ויש חשיבות לשים דגש על איכות הדלת, מי חברת הדלתות שיצרה את הדלת, חברת הדלתות המשווקת ממנה רוכשים את הדלת וכמובן איכות ההתקנה.

עיצובים וצבעים מרהיבים,

ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב מאוד של דלתות כניסה בעיצובים וצבעים מגוונים ורבים מאוד. אפשר למצוא דלתות בשילוב חלונות וסורגים מיוחדים, דלתות כניסה בשילוב פסי ניקל, דלתות כניסה בשילוב חריטות, דלתות חלקות, דלתות ויטראג', דלתות בשילוב פורמייקה, דלתות קו אפס ועוד. מאחר ומרבית הדלתות נצבעות היום בתנור ואינן מצופות בטפט לדוגמא מה שנותן לדלת עמידות רבה יותר במגע עם גשם ושמש. כיום יש מניפות צבעים מרהיבות ומיוחדות שמאפשרות עיצובים נהדרים לדלתות וכן צבעים מגוונים. מניפת צבעים רחבה מאפשרת לצבוע את הדלת בכל צבע שתחלמו עליו. יותר מכך, אפשר לבחור לצבוע דלת בשני צבעים! מבחוץ ומבפנים! מה שמייצר גמישות בין פנים הבית וכניסת הבית.

מהם הסוגים השונים של דלתות כניסה

בשוק של הדלתות כניסה ופנים ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים אך גם מגוון רחב של סוגים וחומרים שונים מהם הדלתות מיוצרות.

דלתות כניסה בדרך כלל מיוצרות מפלדה מגלוונית ועץ. בארץ כיום פחות ופחות מתקינים דלתות כניסה מעץ מאחר והדלתות כניסה מעץ צריכות תחזוקה שוטפת של הדלת. 

הדלתות כיום שרווחות בשוק הינן דלתות מפלדה מגלוונית תלויות ע"ג 3 צירים. בנוסף, אפשר למצוא דלתות קו אפס, מאלומיניום או פלדה אותן בדר"כ נוהגים לחפות בחיפוי הזהה לחיפוי שעשו לקיר החיצוני של הבית.

דלתות חכמות / דלתות עם מפתח חכם

סוגי נעילה לדלתות כניסה – גם לנושא זה יש חשיבות בבואכם לבחור דלת כניסה. כיום יש מספר רב של דרכים לנעול דלתות כניסה אם באמצעות השיטה הרגילה של מפתח צילנדר רג או באמצעות הדלת החכמה/ מנעול חכם שתכניס אתכם הביתה בעזרת טביעת אצבע, קודן, אפליקציה, דלת עם מנעול חשמלי, דלת שמחוברת לאינטרקום עם מצלמה, דלת עם חיבור מכשיר הטלפון לפתיחת הדלת. חשוב מאוד שתתנו דעתכם לאופן שבו אתם רוצים לאפשר לעצמכם ולשאר אנשי הבית לפתוח את הדלת.

כמו כן, ישנם ידיות – גם לעיצוב הידית יש השפעה ניכרת על עיצוב הדלת. הידית שבחרתם יכולה ל"שדרג" פלאים אפילו דלת פשוטה וחלקה. יש לשים לב לכך שיש 3 סוגי ידיות: ידית משיכה – ידית משיכה אינה מאפשרת פתיחה של הדלת מבחוץ אלא מאפשרת רק משיכה של הדלת. בידית משיכה משתמשים בדר"כ יותר מהפן העיצובי ובעיקר למנוע פתיחה של הדלת מבחוץ ללא קודן או מפתח.    ידית נעה – ידית שמאפשרת פתיחה של הדלת מבחוץ במקרה שהדלת אינה נעולה. ואפשרות שלישית שילוב של ידית משיכה וידית נעה (בדר"כ עגולה או מרובעת) אשר מאפשרת פתיחה מבחוץ,  והידית משיכה מיועדת יותר לעניין העיצוב.

 איזה דלתות כניסה מומלץ לרכוש?

היום יש כמות יצרנים של דלתות כניסה כגון: רב בריח, אלדור, רשפים ועוד. לאותם חברות ישנם משווקים רבים בארץ. מאחר ודלת הכניסה אמורה לשרת אתכם שנים רבות, איכות הדלת ואיכות התקנת הדלת חשובה מאוד. מומלץ לרכוש דלתות כניסה ופנים מחברת דלתות אלדור אשר מוכרת בשוק!!!!  לא תמיד הלקוח מקבל באמת דלת מהיצרן שהוא הזמין לכן, חשוב מאוד להקפיד שהדלת אותה הזמנתם תסופק עם חתימה ותעודת אחריות עבור התקנת הדלת מהחברה שייצרה את הדלת לדוגמא הטבעה של רב בריח, אלדור – ניתן לראות את ההטבעות הללו בצד הדלת או בחלק הקדמי.

ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות כניסה לבחירתכם, אך ישנן תכונות מסוימות שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת החלטת רכישה.

כשאלגנטיות, יוקרה ואיכות נפגשות – כדאי לרכוש דלתות כניסה ודלתות פנים של חברת אלדור.

כאשר אלגנטיות, יוקרה ואיכות נפגשים, אין ספק שתמצאו דלתות כניסה ודלתות פנים בחברת אלדור. בין אם אתה רוצה ליצור את הסביבה הביתית האולטימטיבית או ליצור רושם מתמשך עם הלקוחות העסקיים שלך, מומלץ לך לבחור בדלתות אלדור. חברת אלדור נותנת מעטפת שלמה לדלתות לבית. דלתות אלדור משווקה הן דלתות כניסה והן דלתות פנים. אנחנו מתמחים בהתקנת דלתות איכותית ומחומרים איכותיים. אנחנו משווקים דלתות קו אפס, דלתות הזזה, דלתות כיס, דלתות כניסה.

 תוכלו להתרשם מעבודות שלנו באתר הבית, בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

                Call Now Button דילוג לתוכן