דלתות כניסה לבניין

עושים שיפוץ בבניין? מעוניינים בדלת כניסה חדשה?

הלובי של הבניין הוא הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לבניין שלכם והחלק העיקרי בלובי הבניין הוא דלת הכניסה. דלתות כניסה לבניין צריכות לשלב בין איכות גבוהה של בידוד, עמידות כנגד פגעי מזג האוויר ועיצוב מותאם לעיצוב הנוכחי של הלובי. על פי התקן של מכון התקנים הישראלי, הזכוכית של דלת הכניסה צריכה להיות מחוסמת והיא צריכה להיפתח החוצה בלבד (למקרים של מצבי חירום). בנוסף לכך הדלת צריכה לכלול מנגנון ייחודי למניעת שקיעת הדלת, מכיוון שהמשקל הכבד שלה יכול לגרום במשך הזמן לשקיעה ולמגע קבוע עם שטח הרצפה. אז איך בוחרים את דלת הכניסה לבניין ולמה מומלץ להזמין דלת עם מסגרת אלומוניום? בהמשך המאמר תוכלו לקבל את כל התשובות.

סוגי דלתות כניסה לבניין משותף

קיימים סוגים שונים של דלתות כניסה לבניין משותף, המיוצרים עם פרופילים במגוון של צבעים. אם אתם רוצים דלת סטנדרטית, תוכלו לבחור בדלת העשויה מ-2 חומרים עיקריים – אלומיניום וזכוכית. מסגרת הדלת מיוצרת מחומר אלומיניום בעל תו תקן ישראלי וכאמור הזכוכית של הדלת היא מחוסמת, כפי שמחייב אתכם מבחינת תו תקן. סוגים נוספים של דלתות הן דלתות כנף וחצי או דלתות 2 כנפיים ודלתות עם זכוכיות מעוצבות. הדלת צריכה להתאים במדויק למבנה הכניסה ללובי וניתן להוסיף לדלת אלמנטים נוספים המשפרים את השימוש שלה, כגון משאבה לדלת המונעת טריקה מהירה, קודן לאבטחת הדלת ואינטרקום.

למה להתקין דלתות כניסה לבניין מאלומיניום?

חומר האלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בעולם והייחוד שלו בא לידי ביטוי בעמידות גבוהה לפגעי מזג האוויר, כגון קרני שמש חזקות, גשמים, רטיבות ולחות גבוהה. בזכות התכונות הללו, דלתות כניסה לבניין מאלומיניום הן המומלצות ביותר מכיוון שהן יכולות לשמש אתכם לשנים רבות, כמעט ללא בלאי. אם אתם מחפשים חברה בעלת ותק בייצור והתקנה של דלתות כניסה ללובי, אנחנו בחברת אלדור הכתובת שלכם. עם ניסיון של מעל ל-2 עשורים ברציפות, אנחנו יכולים לספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר לתכנון, ייצור והתקנה של דלת כניסה לבניין שלכם.

תכנון וייצור של דלתות כניסה לבניין

להזמנת שירותים מקצועיים לתכנון וייצור של דלתות כניסה לבניין, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים המופיע בתחתית האתר. אנחנו בחברת אלדור נחזור אליכם בהקדם בשיחת טלפון ונבנה עבורכם תוכנית עבודה מסודרת לייצור והתקנה של דלת הכניסה לבניין.

                Call Now Button דילוג לתוכן