איך לבחור דלתות כניסה

דלתות כניסה הן אלמנט חשוב לכל בית והן מספקות מענה אבטחה איכותי מצד אחד ומרכיב עיצובי מצד שני. שילוב בין אבטחה גבוהה ועיצוב מרהיב יביא לכך שדלת הכניסה של הבית שלכם תשמש אתכם בצורה מושלמת להרבה שנים קדימה ולמעשה לכל החיים. חשוב לדעת שאין דלתות שאי אפשר לפרוץ, אך ישנן דלתות בעלי מנגנוני נעילה איכותיים יותר המעכבים ניסיונות של פריצה ולכן הם מומלצים יותר מאחרים. איזו מערכת נעילה תאבטח טוב יותר את דלת הכניסה ואיך בוחרים את העיצוב? את כל התשובות לשאלות הללו תוכלו למצוא בהמשך המאמר.

איזו מערכת נעילה מומלצת לדלת כניסה?

בין מערכות הנעילה לדלתות כניסה אפשר למצוא את מערכת מולטילוק הנחשבת לאחת ממערכות הנעילה המתקדמות ביותר לדלתות כניסה. המערכת כוללת לא פחות מ-7 בריחים והיא בעלת צלעות חיזוק למניעת פריצה של הדלת. רמת אבטחה גבוהה של הבית מתחילה עם מנגנון נעילה איכותי, המאפשר לכם לישון בשקט ולדעת כי יש לכם דלת איכותית, חזקה ואמינה כנגד נסיונות פריצה. מלבד מנגנון המנעול ואבטחת הדלת, יש להתייחס גם לחומר הפנימי הנמצא בתוך הדלת. דלתות כניסה עם מילוי של צמר סלעים ואטימה איכותית עם גומי תחתון, יספקו לכם בידוד אקוסטי ותרמי ברמה גבוהה וישמרו על הבית שלכם שקט יותר ונעים בימי הקיץ או החורף.

איך בוחרים את עיצוב לדלת הכניסה?

לפני שבוחרים את העיצוב של הדלת, יש לבחור את המידות שלה. ישנן מידות סטנדרטיות לדלתות – גובה 2.5 מטר ורוחב של 1 מטר, וישנן מידות מותאמות אישית היכולות להגיע גם לרוחב של 1.5 מטר (דלתות כנף וחצי) או 2 מטר בדלתות של 2 כנפיים. לאחר שבחרתם את המידות, יש לבחור את העיצוב. העיצוב של הדלת צריך להיות תואם לחזות החיצונית של הבית. אם מדובר על דירה בבניין מגורים משותף, ניתן לבחור בדלת עם עיצוב ייחודי המבליט את הדירה שלכם ביחס לדירות אחרות. אם אתם מחפשים דלת כניסה איכותית, אנחנו בחברת אלדור מציעים לכם את דלתות הכניסה האיכותיות ביותר, עם שירות התקנה מקצועי ואמין הפועל כבר למעלה מ-20 שנה ברציפות.

הזמנת דלת כניסה כולל התקנה

להזמנה של דלת כניסה בעיצוב מרהיב ועם מנגנון נעילה מולטילוק, התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ואנחנו בחברת אלדור נשמח לספק לכם דלת כניסה איכותית, מאובטחת ובעיצוב מותאם אישית.

                Call Now Button דילוג לתוכן