איך מנקים דלתות פנים

דלתות הן חלק מרכזי בכל בית והן חיוניות לשמירה על פרטיות ואבטחה וכן ביכולתן להשפיע רבות על המראה האסתטי של הבית. וכמו כל חלק אחר בבית, הדלתות דורשות תחזוקה שוטפת כדי להבטיח אריכות ימים ופונקציונליות. החלק החשוב ביותר בתחזוקת דלתות הוא ניקיון. ישנן מגוון טכניקות לניקוי דלתות המשתנות בהתאם לסוג הדלת. עבור דלתות עץ, תמיסת סבון עדינה ומטלית רכה יספיקו בדרך כלל כדי להסיר אבק ולכלוך. רצוי להימנע משימוש בכימיקלים חזקים או בחומרי ניקוי שוחקים מכיוון שהם עלולים לפגוע בגימור העץ. במקום זאת, עבור כתמים שאינם יורדים בקלות, בחרו במוצרים המיועדים במיוחד למשטחי עץ. עבור דלתות זכוכית, מים וסבון הם השילוב העדיף להסרת לכלוך אך במקרה של לכלוך רב ועקשן ניתן להשתמש בחומרים ייעודיים לזכוכית. את משטח הזכוכית רצוי לייבש היטב לאחר הניגוב על מנת למנוע כתמי מים. באשר לדלתות מתכת, חומר ניקוי עדין וספוג לא שוחק יכולים לעזור להסיר לכלוך מבלי לשרוט את פני השטח. בחברת אלדור אנחנו ממליצים על ניקוי קבוע של הדלתות ושימוש בחומרי ניקיון ייעודיים בלבד על מנת לשמור על מראה הדלתות ולמנוע פגיעה בחומר לאורך זמן.

איפה קונים דלתות פנים

כאמור, דלתות הן חלק מרכזי וחשוב בבית ובהתאם נרצה לקנות דלתות איכותיות ויפות. בחיפוש אחר דלתות פנים לבית שלכם, דבר ראשון שיש לעשות הוא לגשת לחברה מקצועית עם ניסיון. חברות עם ניסיון כמו אלדור תוכלנה לספק שירותי ייעוץ והתקנה ברמה הגבוהה ביותר ובכך להבטיח שהדלת שלכם תתאים במדויק לצרכים שלכם וגם תחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. מעבר לכך, החברה ממנה אתם קונים את הדלתות צריכה להציע מגוון דלתות כך שבמידת הצורך תוכלו לקנות דלתות פנים מסוגים שונים עבור כל חדר במקום אחד. כמו כן, יש לקנות מחברה שיכולה להציע מחיר משתלם גם לדלתות האיכותיות והטובות ביותר ואף להוסיף אחריות ארוכה.

איזה דלתות פנים הכי מומלצות

אם אתם מעוניינים בדלתות הכי טובות שיש כיום בשוק, דלתות פולימריות הן ככל הנראה הבחירה החכמה ביותר. לדלתות פולימריות יש כמה יתרונות שהופכים אותן לדלתות האיכותיות ביותר:
ניקיון – הפולימר ממנו עשויות הדלתות עמיד למים ואינו מושפע לרעה מרוב חומרי הניקוי הסטנדרטיים. כמו כן, משטח הדלת הינו חלק במיוחד כך שלכלוך כמו אבק כמעט ואינו יכול להידבק.
בידוד רעשים – פנים הדלת עשוי מספר שכבות אשר יחד יוצרות מחסום קול שמבודד את החדר מהחלל החיצוני, ולהיפך.
נעילה מגנטית – בדלתות פולימר ניתן להתקין מנגנון סגירה ונעילה מגנטי שאינו קפיצי ולכן גם לא עושה רעש.
כל יתרונות אלו ועוד הם שהופכים את דלתות הפולימר של אלדור לדלתות המתקדמות ביותר בעולם. אם ברצונכם ללמוד עוד דלתות אלו, צרו קשר עם אלדור ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

                Call Now Button דילוג לתוכן