דלתות כניסה דמוי עץ

מעוניינים בדלת חדשה לבית? מעוניינים בעיצוב דמוי עץ?

דלתות העשויות מעץ אינן מתאימות להתקנה בכל בית וברוב המקרים מדובר על השקעה כספית גדולה. הפתרון אם כן, הוא להתקין דלתות כניסה דמוי עץ העשויות מחומרי גלם זולים יותר ומתאימים לשימוש לשנים רבות. חומר העץ מהווה בעיה הנוגעת ל-2 נושאים – נושא הבטיחות של הבית במקרה של שריפה ונושא אבטחת הבית מפני פריצה. ההמלצה היא לבחור בדלת העשויה מחומר אלומיניום דמוי עץ, הנחשב לחומר חזק מאוד, עמיד יותר מעץ ובעל תכונות טובות יותר כנגד שריפה ופריצה.

היתרונות של דלתות כניסה אלומיניום דמוי עץ

דלתות כניסה אלומיניום דמוי עץ מגיעות עם מספר יתרונות בהשוואה לדלתות עץ אמיתי. חומר האלומיניום הינו חומר גמיש, המאפשר ליצור מגוון רחב של עיצובים מיוחדים בהתאמה אישית. בנוסף לכך, חומר האלומיניום הינו חומר גלם קל משקל ביחס לעץ ולכן הוא יכול לשמור את דלת הכניסה שלכם חזקה ויציבה לאורך זמן ולמנוע שקיעה של הדלת לכיוון הרצפה עקב המשקל. חומר העץ חשוף בפני חרקים ומזיקים שונים ודורש תחזוקה שוטפת על מנת למנוע פגיעה בעץ ממזיקים. חומר האלומיניום לעומת זאת, אינו חשוף למזיקים בשום צורה ואינו דורש מכם תחזוקה שוטפת, אלא אם הצבע ירד ויש צורך לחדשו.

איך בוחרים דלת בדמוי עץ?

הבחירה שלכם בהתקנה של דלתות כניסה דמוי עץ, צריכה להיות מותאמת לעיצוב הנוכחי של המבנה החיצוני של הבית ולמבנה הפנימי – בהתאמה לכל צד של הדלת. ניתן לבחור עיצובים שונים לדלת בכל צד שלה או לבחור בעיצוב תואם ל-2 הצדדים. אם אתם רוצים דלת איכותית מאלומיניום בצבע דמוי עץ הנראה ממש כמו הדבר האמיתי, אנחנו בחברת אלדור נשמח לייצר עבורכם את הדלת היפה ביותר לבית שלכם בכדי שתשמש אתכם לשנים רבות קדימה. אנחנו מייבאים דלתות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ומספקים לכם אותן במחיר מהיבואן לצרכן יחד עם שירות התקנה מקצועי.

מה המחיר להתקנת דלתות כניסה דמוי עץ?

אם קיבלתם החלטה להתקין דלתות כניסה דמוי עץ, כדאי שתדעו כי המחיר תלוי במידה רבה בגודל הדלת ובעיצוב המועדף עליכם. ישנו מגוון רחב של עיצובים וישנם עיצובים הנחשבים מורכבים יותר והם מתומחרים בהתאם. אנחנו בחברת אלדור מציעים לכם טווח מחירים רחב לכל סוגי דלתות הכניסה שלנו בכדי שתוכלו למצוא את הדלת המתאימה ביותר לתקציב שלכם.

                Call Now Button דילוג לתוכן