דלתות פנים במבשרת ציון

דלתות פנים במבשרת ציון במחירים מיוחדים

דלתות אלדור  מייבאים ומשווקים דלתות פנים איכותיות במבשרת ציון ורוצים להנגיש לכם מידע על מבנה הדלתות השונות כדי שהבחירה שלכם תהייה המושלמת עבורכם.

בשוק הדלתות ישנו מגוון רחב של דלתות. דלתות פולימר WPC , הדלתות האיכותיות וכן דלתות עץ, דלתות עם מעטפת PVC, דלתות MDF ועוד ועוד.

המומחים שלנו מסבירים


חברת אלדור עוסקים ומתמחים בהליכי ייבוא ושיווק של דלתות פנים במבשרת ציון ו והסביבה כבר למעלה מ-20 שנה, ולאורך כל השנים אנו מקפידים על מבחר, שירות ואחריות. לרשותנו, עשרות דגמים של דלתות פנים מעוצבות וייחודיות היכולות להתאים לכל מפתח כניסה בכל גודל.

קולקציית דלתות פנים 2021 שאתם חייבים לראות…

קולקציית דלתות הפנים החדשה שלנו במבשרת ציון משלבת בין טרנדים מובילים מהשנים האחרונות לבין פתרונות מיגון ובטיחות בכל דלת, כאשר הסגנון העיצובי של דלת פנים ניתנת להתאמה אישית על פי דרישת הלקוח ו/או מעצב הפנים. אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מקולקציית דלתות הפנים החדשה שלנו ולעשות את הבחירה הנכונה.
לרגל השקת הקולקציה החדשה, אנו מאפשרים לכם ליהנות ממחירי PRESALE על כל הדגמים!

שמירה על איכות סביבה:

הדלתות מיוצרות מחומרים ידידותיים לסביבה, אנטיבקטריאלי, אינו מכיל פורמלדהיד, חנקן, בנזן וחומרים מזיקים אחרים.

בטיחות:

החומר ממנו מיוצרת הדלת מעכב בעירה, הדלת עמידה למים, ללא תכונות סדק.

התאמה אישית

כיום הדלתות מהוות מרכיב משמעותי בעיצוב לבית. מעצבי פנים ואדריכלים מחפשים דלתות שבאמצעותן ניתן לבית עוד פן עיצובי בעזרת צוהרים שונים, צבעים מגוונים, פסים וחריטות שניתן להוסיף לדלתות. ברשותנו מגוון רחב של עיצובים וצבעים.

                Call Now Button דילוג לתוכן