דלתות פנים זכוכית

דלתות פנים מהוות אלמנט עיצובי מרכזי בבית ולכן בחירת דלתות הינה חשובה לא פחות מבחירת צבע הקירות או קניית ריהוט לסלון. עיצוב הדלתות צריך להשתלב במדויק עם כל שאר הבחירות העיצוביות של הבית או של החדר הספציפי וכך ייווצר חלל נעים למראה. כיוון שיש אינספור דגמים שונים של דלתות פנים תמיד אפשר למצוא את הדלת המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אחת האופציות הפופולאריות ביותר בשנים האחרות היא דלתות פנים זכוכית. אלו הן דלתות המשלבות בתוכן זכוכית ברמות משתנות החל מפס זכוכית דק ועד משטח זכוכית על רוב פני הדלת. הזכוכית מעניקה לדלת מראה ייחודי המשלב אלמנטים של יוקרה ומודרניות וכך החדר עצמו הופך כולו למיוחד הרבה יותר.

יתרונותיהן של דלתות זכוכית

כאמור, אחד היתרונות הגדולים ביותר של דלתות פנים עם זכוכית הוא הגיוון שבעיצוב. הזכוכית יכולה להיות במגוון צבעים וצורות ולהתאים לכל סוגי העיצובים. יתרון מרכזי נוסף בשילוב זכוכית בדלתות הוא מעבר אור. לזכוכית רמת שקיפות משתנה שאפשר לנצל לכל חדר. למשל, עבור חדרי שינה נעדיף דלתות פנים זכוכית חלבית או כהה שתמנע חדירת אור מחלל הבית המרכזי. יחד עם זאת, עבור חדרי שירותים דלת עם זכוכית חלבית או חצי שקופה תאפשר לאור מתוך החדר לצאת החוצה וכך ניתן בקלות לדעת שהחדר תפוס. יתרון נוסף של דלתות מסוג זה הוא עמידות. טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לייצר זכוכית קשיחה במיוחד שאינה נשרטת או נשברת בקלות וגם מונעת מעבר של קול. אלו רק חלק קטן מהיתרונות של דלתות הזכוכית של אלדור, ומי שיבחר בדלתות אלו יזכה לגלות את כל השאר.

בחירת דלתות פנים זכוכית

לאור העובדה שישנם כל כך הרבה דגמים של דלתות פנים עם זכוכית, חשוב להתמקד בדרישות שלכם מהדלת על מנת לבחור את האחת המתאימה ביותר. דבר ראשון, קבעו מה התקציב שלכם. מחירי הדלתות משתנים על פי החומרים מהם עשויה הדלת (מלבד הזכוכית) כמו עץ או מתכת וסוג המשקוף. דבר שני, בחרו מהי תצורת פתיחת הדלת הרצויה. מעבר לכיוון הפתיחה, ישנן דלתות בעלות שני חלקים (2 דלתות) וישנן דלתות הזזה. לבסוף בחרו בדלת בעלת מראה שאתם אוהבים. אם אינכם בטוחים באיזו דלת לבחור, באלדור נשמח להציע שירות ייעוץ מקצועי ואדיב שייסע לכם לבחור את הדלת הטובה ביותר עבורכם מתוך הקטלוג המרשים שלנו. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר עוד היום.

                Call Now Button דילוג לתוכן