דלתות פנים מעץ

דלתות פנים הן אחד האלמנטים המרכזיים בבית ובהן אנו משתמשים גם עשרות פעמים ביום. הדלתות אחראיות על הפרדת החדרים השונים ויצירת מחיצה אקוסטית אך גם מעצם היותן גדולות ובולטות, יש להן גם השפעה רבה על עיצוב הבית. בהתאם, בחירת דלתות פנים היא הליך קריטי בעל חשיבות רבה משלל בחינות. כיום רוב הדלתות מיוצרות מעץ שכן הוא חומר זול ונוח לעיצוב אך מכיוון שהוא חומר שאינו עמיד למים וגם מושפע לאורך זמן מטמפרטורות משתנות, נהוג לצפות דלתות פנים עץ בפורמייקה או פולימר אחר שמעניק להם קשיחות ועמידות רבה. ציפוי הדלתות מאפשר ליצור שלל עיצובים בסגנונות קלאסיים ומודרניים אשר ניתן להתאים לכל בית ולכל חדר, כפי שתוכלו לראות בקטלוג העצום של דלתות אלדור.

יתרונותיהן של דלתות עץ

מעץ משמש לבניית דלתות מזה מאות שנים וישנן מספר סיבות שהופכות אותו לבחירה המועדפת גם בימים אלו. דבר ראשון, עץ הוא חומר בעל יכולת בידוד טרמית גבוהה. דלת עץ יכולה לשמור על חדרים מבודדים משאר חלל המבנה גם כאשר יש הבדל טמפרטורה ניכר ביניהם. דבר שני, לעץ יש גם יכולת בידוד רעשים נהדרת. בידוד אקוסטי הוא צורך בסיסי לכל בית כאשר בחדר אחד אפשר לשמוע טלוויזיה בווליום חזק בעוד שבחדר ליד מנסים להירדם. כמו כן, עץ הוא חומר קשיח אך קל משקל. דלתות פנים עץ אינן מכבידות על הצירים ובהתאם אינן צורך בשימון מתמיד שלהם. בנוסף, ישנם סוגים רבים של עצים מהם ניתן לייצר דלתות ולכל אחד מהם צבע משלו ויתרונות ייחודיים.

דלתות פנים עץ מחיר

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחירה של דלת כמו סוג העץ, סוג הציפוי וטיב איכות הגימור. ישנן גם דלתות מייצור המוני המוזיל את העלות בעוד שאחרות שמיוצרות לפני הזמנה יכולות לעלות פי שניים ויותר. בסך הכול, דלתות פנים עץ פשוטות עולות באזור כמה מאות שקלים בעוד שהדלתות האיכותיות והמתקדמות ביותר יכולות גם לעלות אלף שקל ומעלה. באלדור תוכלו למצוא מגוון דלתות במחירים משתנים שיתאימו לכל כיס. כאן באתר תוכלו גם לקרוא על מבצעים משתלמים במיוחד ולהנות מהצעת מחיר שלא תמצאו בשום מקום אחר. לפרטים נוספים ולמענה על שאלות צרו קשר עוד היום.

                Call Now Button דילוג לתוכן