דלתות פנים נגד מים

דלתות איכותיות הן דלתות עמידות שיכולות להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. על מנת שהן יחשבו לעמידות, הן צריכות להיות מורכבות מחומרים באיכות גבוהה שיעניקו להן תכונות קריטיות לקביעת טיב הדלת. למרות שדלתות פנים אינן חשופות לרוב לנזקי מזג אוויר, אין זה אומר שאין צורך בדלתות פנים נגד מים. בחדרי אמבטיה ושירותים יכולים להיות מצבים בהם הדלת נרטבת כתוצאה מהתזות לא מתוכננות ואף כתוצאה משטיפת הרצפה. דלת שאינה עמידה למים סופחת אותם לתוכה וכתוצאה מכך נוצר ריקבון שגם פוגע באיכות החומר וגם מוביל לכתמים נראים לעין. דלתות פולימר של חברת אלדור נבנו במיוחד על מנת להתאים לכל חדרי הבית ובהתאם הן גם עמידות למים.

מה הופך דלת לעמידה למים

דלתות פנים קלאסיות הורכבו בדרך כלל מעץ או לפחות משכבת עץ פנימית. עץ הינו חומר חזק וזול שאפשר ליצור דלתות מגוונות שבעזרת שכבת הגנה גם היו יכולות להיות עמידות למים. יחד עם זאת, דלתות עץ זקוקות לתחזוקה מתמדת על מנת לשמור על יתרונותיהן. בהתאם חפשו לאורך השנים פתרונות ליצירת דלתות מחומרים עמידים למים שלא זקוקות לתחזוקה מתמדת. הפתרון הפופולרי ביותר כיום לדלתות פנים עמידות למים הוא שימוש בפולימרים מתקדמים. חומרים אלו זולים לייצור אך נותנים לדלת יכולת להתמודד עם מים מבלי להיפגע כלל. בנוסף, דלתות פולימר עמידות מפני שריטות ואף ניתן לבנות אותן במספר שכבות על מנת לבודד רעשים. דלתות פולימר של אלדור הינן בין דלתות פנים נגד מים האיכותיות ביותר בישראל ומציעות ללקוחות שלל יתרונות על פני המתחרים.

דלתות פנים נגד מים מחיר

בעוד שהעלות הראשונית של דלתות פנים עמידות למים עשויה להיות מעט גבוהה יותר מדלתות מסורתיות, היתרונות לטווח ארוך הם שהופכים את ההשקעה למשתלמת. בהתאם לגורמים כמו חומר, גודל ועיצוב, המחיר של דלתות פנים נגד מים יכול להשתנות ולנוע בין כמה מאות לאלפים שקלים בודדים. מעבר למחיר הדלת עצמה, יש לקחת גם בחשבון את מחיר ההובלה וההתקנה ולכן מומלץ לקנות במקום שיציעו לכם את המחיר הכולל בזול ביותר. אם ברצונכם להנות מדלתות פנים זולות אך באיכות גבוהה, חברת אלדור מזמינה אתכם להתרשם מקטלוג דלתות גדול ומרשים ממנו תוכלו להזמין את הדלת המתאימה ביותר לבית שלכם. לקבלת הצעת מחיר על הזמנת מספר דלתות, ניתן ליצור קשר כאן דרך האתר ונחזור אליכם בהקדם.

                Call Now Button דילוג לתוכן