האם דלתות עמידות למים גם לאחר שנים?

עמידות בפני מים היא תכונה חיונית לכל סוג של דלת פנים, אך היא אינה קבועה אלא דינאמית. במאמר הבא נסביר כיצד משיגים יתרון כזה, איפה בדיוק הוא בא לידי ביטוי ומה אפשר לעשות על מנת להפיק מתוכו את מלוא התועלת

דלתות עמידות למים גם לאחר שנים

היתרון העיקרי של דלתות פולימר ושל עוד סוגים שונים של דלתות פנים בא לידי ביטוי בעמידות גבוהה נגד מים. כאשר דלתות פנים עמידות נגד מים, זה אומר שאין שום בעיה לשטוף את הרצפה ולא צריך לדאוג מפני הצטברות של נזקים בחלק הפנימי או החיצוני של הדלת. מעבר לכך, יש משמעות לאופן שבו מתאימים דגמים שונים של דלתות נגד מים לחדרים השונים של הבית.

דלתות פנים גם לחדרים רטובים

החדשות הטובות הן שכיום יש דלתות נגד מים שמתאימות ספציפית עבור חדרים רטובים. במילים אחרות, כבר לא צריך להתפשר על איכות או עמידות בשביל להשיג דלתות פנים מעוצבות ולשלב אותן בחלל הפנים. בפועל, דלתות פולימר עושות את זה מעולה ויש המון דגמים מעוצבים של דלתות פנים אקסקלוסיביות במחירים נגישים. בין היתר, אלו דלתות פנים במבצע ואיכות גבוהה שמתאימים לחדרים רטובים כגון חדרי מקלחת, שירותים, חדרי שירות וכן הלאה.

דלתות פנים – גם למעבר לחצר או לגינה

אי אפשר לדבר על פרקטיקה או מחירים של דלתות פנים נגד מים בלי להזכיר את האזורים שמפרידים בין הבית לבין הגינה, החצר או המרפסת. בפועל, חשוב מאוד לבחור עבור המעברים הללו דלתות נגד מים שמסוגלות להתמודד עם משקעים או גשם. בין אם גרים בבית פרטי עם חצר וגינה ובין אם חיים בדירה שיש לה מרפסת – העמידות הזו של דלתות נגד מים היא תנאי ולא פריבילגיה.

מה משפיע על העמידות של דלתות פנים?

השאלה המתבקשת היא כאמור האם דלתות עמידות למים גם לאחר שנים. מצד אחד, קשה לענות על כך בצורה חד משמעית כי יש הבדלים בין תכונות של דלתות שונות: כמו למשל כפי שבא לידי ביטוי בדגמים של דלתות פולימר משודרגות ומעוצבות לעומת דלתות עץ רגילות. מצד שני, העמידות היא פונקציה של אופן השימוש בדלתות. ככל שחושפים סוגים שונים של דלתות פנים לכמויות גדולות יותר של מים, כך העמידות שלהן מטבע הדברים נפגעת.

התקנת דלתות פנים נגד מים

אחת הדרכים להגביר את העמידות של דלתות פנים נגד מים גם אחרי כמה שנים רבות של שימוש אינטנסיבי היא להשקיע במשקופים. אם מתקינים דלתות פנים בצורה נכונה ומשדרגים את המשקוף, מונעים מעבר של מים בין החדרים. מניעת מעבר המים מתאימה לכל חדרי הבית והיא מוכיחה את עצמה אפילו בחדרים רטובים בצורה מובהקת – כמו למשל חדרי שירותים, מקלחת, מרפסות, גינה, חצר וכן הלאה.

                Call Now Button דילוג לתוכן