דלתות לסביבת המגורים הן הרבה יותר מאלמנט דירתי המיועד לצרכי תיחום חדרי המגורים באמצעות דלתות פנים או למטרות מיגון הכניסה הראשית לשטח הבית או הדירה באמצעות דלתות כניסה. הדלתות אותן אתם בוחרים להתקין בסביבת המגורים שלכם, יכולות להתכתב גם עם הסגנון העיצובי של ביתכם/דירתכם ואפילו גם עם האישיות שלכם והעדפות הסטייל האישי שלכם.

דלתות כניסה ופנים – עולם שלם של עיצובים בהתאמה אישית

תעשיית הדלתות העולמית, מאפשרת לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות כניסה ודלתות פנים בעיצובים שונים ובהתאמה אישית לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר. ההיצע ההולך וגדל של דלתות כניסה ודלתות פנים מעוצבות, הוא פועל יוצא של הטמעת טכנולוגיות מתקדמות בתהליך הייצור של הדלתות, דבר המאפשר בין היתר ייצור של דלתות בשילוב חומרי גלם, ייצור דלתות עץ מלא בשילוב עיטורים ותבליטים מיוחדים, טכניקות צביעה מודרניות לדלתות פנים ועוד.

מה הם הפרמטרים המרכזיים לבחירת דלתות כניסה ופנים לסביבת המגורים?

כאשר אתם ניגשים לבחור ולרכוש דלתות כניסה לבית או דלתות פנים לסביבת המגורים, חשוב להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים היכולים להעיד על איכות הדלתות, וביניהם:

  • תקן ישראלי – גם דלתות כניסה וגם דלתות פנים חייבות להיות בעלות תו תקן ישראלי גם במקרים בהם הדלתות מיוצרות בחו"ל. הימצאותו של אישור מכון התקן הישראלי מעיד על כך שהדלת עומדת בכל דרישות התקן של מכון התקנים הישראלי.
 
  • רמת הבידוד התרמי והאקוסטי של הדלתות – דלתות כניסה ודלתות פנים מומלץ שיהיו ברמת בידוד גבוהה גם בהיבט התרמי וגם בהיבט האקוסטי, כאשר בין יתר הגורמים המשפיעים על רמת הבידוד התרמי והאקוסטי של הדלתות תוכלו למצוא את חומרי המילוי והציפוי של הדלתות ואת עובי הדלתות.
 
  • אמצעי המיגון והנעילה של הדלתות – רכישה של דלתות כניסה מחייבת אתכם לבחון את רמת המיגון של הדלת הנקבעת בין היתר בהתאם למאפייני מנגנון הנעילה המוטמע בגוף הדלת.
 
  • אחריות – רכישת דלתות פנים ודלתות כניסה חייבת להיעשות באמצעות משווק המעניק לכם אחריות מלאה על מרכיבי הדלת. שימו לב, רכישת דלתות ללא אחריות היא מעשה לא אחראי גם במקרים בהם מדובר בדלתות המשווקות במחיר מפתה במיוחד.


היכן הכי מומלץ לרכוש דלתות פנים ודלתות כניסה?

על מנת להבטיח לעצמכם דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות לצד דלת כניסה איכותית ברמת מיגון גבוהה ובעלת תקן ישראלי, אנו ממליצים לכם לרכוש את דלתות הפנים והכניסה אך ורק באמצעות דלתות אלדור העוסקים ומתמחים בנושא. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם רכישה בטוחה במסגרתה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות לאורך כל הדרך, וביניהם: היצע גדול של דלתות פנים מעוצבות לצד דלתות כניסה מיוחדת ומעוצבות, זמני אספקה קצרים יחסית, התאמה אישית של גודל הדלתות, דלתות פנים וכניסה המיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, וכמובן, אחריות מלאה על הדלתות. כמו כן, חשוב לציין שחלק מבתי העסק המתמחים בשיווק דלתות כניסה לצד דלתות פנים, מאפשרים לכם ליהנות גם מפתרונות שירות לצרכי התקנת הדלתות בביתכם/דירתכם.

דלתות פנים מעוצבות

כיום, לצד דלתות כניסה מיוחדות ומרשימות, תוכלו לרכוש גם דלתות פנים מעוצבות, כאשר המומלצות ביותר הן דלתות פולימר שהן למעשה דלתות פנים נגד מים. דלתות אלו מיוצרות ביציקה אחת של המשקוף וגוף הדלת והן מגיעות בעיצובים שונים המבוססים על טכניקת צביעה אלקטרוסטטית בתנור ועל שילוב של חומרי גלם נוספים בגוף הדלת, לרבות, שילוב חלון זכוכית מחוסמת בתצורות שונות, שילוב פסי אלומיניום לאורך או לרוחב הדלת וכדומה.

בכל הנוגע ליצירת כניסה מזמינה ומושכת חזותית לביתכם, נגרות בהתאמה אישית ודלתות פנים מעוצבות הולכים יד ביד בשילוב מומחיות של נגרים מיומנים עם היופי והפונקציונליות של דלתות כניסה בעיצוב אישי, תוכלו ליצור כניסה ייחודית ומהממת באמת המשקפת את הסגנון האישי שלכם.

תוכן עניינים

                Call Now Button דילוג לתוכן