השוואה בין סוגי דלתות

מידע על דלתות פולימר WPC

מאחר ואנחנו מייבאים ומשווקים את הדלתות האיכותיות ביותר אנחנו רוצים להנגיש לכם מידע על מבנה הדלתות השונות כדי שהבחירה שלכם תהייה המושלמת עבורכם.
בשוק הדלתות ישנו מגוון רחב של דלתות. דלתות פולימר WPC , הדלתות האיכותיות וכן דלתות עץ, דלתות עם מעטפת PVC, דלתות MDF ועוד ועוד.

דלתות הפולימר שלנו מיוצרות בתהליך של יציקה, 100% חומר פולמרי , הדלת פנים מגיעה כחתיכה אחת שלמה , עם עובי דופן של 6 מ"מ ואורכנים יצוקים לאורך הדלת במרווחים של 4 ס"מ המקנים לדלת חוזק ורמת בידוד גבוהה.
מצורפת תמונה של חיתוך דלת ומשקוף . בתמונה ניתן לראות כי הדלת מיוצרת בחתיכה אחת שלמה ומאותו סוג חומר שעמיד במים ונגד מזיקים.

בנוסף לעמידות המלאה למים ומזיקים הדלת חזקה במיוחד ומבודדת באופן מלא.
לאורך המשקוף יש גומי אטימה ששומר על בידוד וטריקה שקטה של הדלת.

הדלתות מגיעות  עם צירים איכותיים מגולוונים אשר שומרים על עמידות נגד מים וחלודה וכן ידיות באיכות גבוה. בנוסף הדלת פנים מסופקת עם מנעול מגנטי.

שמירה על איכות סביבה:

הדלתות מיוצרות מחומרים ידידותיים לסביבה, אנטיבקטריאלי, אינו מכיל פורמלדהיד, חנקן, בנזן וחומרים מזיקים אחרים.

בטיחות:

החומר ממנו מיוצרת הדלת מעכב בעירה, הדלת עמידה למים, ללא תכונות סדק.

התאמה אישית

כיום הדלתות מהוות מרכיב משמעותי בעיצוב לבית. מעצבי פנים או אדריכלים מחפשים דלתות שבאמצעותן ניתן לבית עוד פן עיצובי בעזרת צוהרים שונים, צבעים מגוונים, פסים וחריטות שניתן להוסיף לדלתות. ברשותנו מגוון רחב של עיצובים וצבעים.

דלתות PVC

הסבר על חומרים

בניגוד לדלתות הפולימר שלנו שמיוצרות כחתיכה אחת עמידה מחומר פולמרי מוגן מים, דלתות PVC מיוצרות ממסגרת עץ בתוספת של מילוי כוורת או ספוג ואינן עמידות ב- 100% למים.

דלתות ה- PVC לא תמיד מוגנות ב- PVC לאורך כל הדלת. מרבית הדלתות מוגנות ב- PVC בתחתית הדלת ולכן הדלת מוגנת ממים רק בחלק התחתון. במקרה של התקנה בחדרי אמבטיה.

יש לשים לב כי בארץ הדלתות הללו נמכרות כדלתות פולימר מוגנות 100% מים.

הדלת אינה מוגנת 100% מפני מים ואינה מבודדת מפני רעשים.
יש לשים לב במיוחד בדלתות שמוצעות לכם במחיר נמוך.

דוגמא לדלת עם מסגרת עץ ומילוי של פסי עץ עם תחתית PVC
                Call Now Button דילוג לתוכן