כשהביטחון והיוקרה הולכים יד ביד: הטרנדים החמים בתחום דלתות הכניסה

אנו עדים בשנים האחרונות לחידושים רבים ומגוונים שהשתלבו בדלתות הכניסה של המבנים השונים בישראל בפרט ובעולם בכלל.

אחת הסוגיות החשובות ביותר בנוגע לדלתות כניסה היא השילוב שבין הביטחון לו זקוקים בעלי הבתים / משרדים ובכלל אל מול העיצוב הנדרש לחדשנות ולאופי בעלי הבתים / המשרדים.

התדמית האפרורית שאפיינה את דלתות הכניסה מזמן נעלמה אי שם בעבר ואותה החליפו הדלתות המעוצבות בקונספט זהה לעיצוב הרווח בחלל המבנה המדובר.

אם בעבר נאלצו בעלי המבנים להסתפק בדגמים ספציפיים לרבות צבעים וטקסטורות שמרביתם היו משעממים ולא ייחודיים, הרי שבעידן הנוכחי פני הדברים השתנו והמגוון הוא נרחב ומעניק טרנדים מגוונים הן של דלתות חוץ והן של דלתות פנים, בין היתר בגיוון הצבעים ובשילובי חומרים מגוונים.

הצבע שעושה את כל ההבדל

דלתות כניסה על פי רוב נראות זהות האחת לשנייה הן בבתים הפרטיים והן בבתים המשותפים – על פי רוב תהיה זו דלת פלדלת בצבע חום / לבן אך מי שמבקש להתחדש בדלת אחרת, יכול למצוא דלתות כניסה מעוצבות אשר מאפשרות גיוון והתאמה מלאה לעיצוב הרווח בחלל המבנה. אין ספק כי להיות ייחודי היא משימה קשה ולעיתים מורכבת, אך מאז הגיעו אל רשתות השיווק הדלתות המעוצבות, המשימה הפכה לקלה הרבה יותר.

בטיחות ביטחון ועיצוב גם יחד

אם גם אתם לא מרגישים מוגנים עם הדלת שקיימת בכניסה לביתכם, זה הזמן להחליפה בדלת פלדה אחידה וכבדה או בדלת עץ מלא אשר משלוות חומרים נוספים ומגוונים אשר מקשים את הפריצה לביתכם. נכון לעידן הנוכחי דלתות הכניסה המעוצבות הן גם יפות וגם חסינות ואינן מאפשרות מזרים לבוא אל ביתכם ללא אישורכם. המחשבה שדלתות חסינות ובלתי פריצות צריכות להיראות כמו כספת או כדלת המאפיינת בית כלא כבר לא נכונה משום שהדלתות המעוצבות הן דלתות חזקות מאוד אשר שומרות על ביתכם בצורה האופטימאלית ביותר.

דלתות כיד הדמיון

חשבתם כבר שראיתם הכל? תחשבו שוב כי דלתות כניסה לבית הן כבר לא אותן הדלתות שהכרתם בעבר. כל אחד יכול לבחור לעצמו את הדלת המבוקשת ולעיתים ניתן לעצב אותה כיד הדמיון ובדיוק כפי שרציתם וציפיתם. אתם יכולים ליהנות ממגוון נרחב של צבעים החל מדלתות פנים פולימר צהוב, דרך ירוק, שחור כחול ובכלל. אם אתם לא בטוחים איזו דלת תתאים לכם ואם הייתם רוצים לרכוש דלת בהתאמה מלאה לחזון שלכם, אתם יכולים ליהנות מהדמיה שמתבצעת בו במקום כך שתראו את הדלת הרבה לפני שהיא נרכשת ומותקנת בביתכם.
דלתות כניסה ופנים מיוחדות של אלדור יאפשרו לכם ליהנות מעיצוב מרשים אך גם מביטחון גבוה ובלתי מתפשר. דלתות פנים ודלתות חוץ קונים אצל הטובים ביותר ולא מתפשרים לא על ביטחון ולא על איכות.

שמירה על איכות סביבה:

הדלתות מיוצרות מחומרים ידידותיים לסביבה, אנטיבקטריאלי, אינו מכיל פורמלדהיד, חנקן, בנזן וחומרים מזיקים אחרים.

בטיחות:

החומר ממנו מיוצרת הדלת מעכב בעירה, הדלת עמידה למים, ללא תכונות סדק.

התאמה אישית

כיום הדלתות מהוות מרכיב משמעותי בעיצוב לבית. מעצבי פנים ואדריכלים מחפשים דלתות שבאמצעותן ניתן לבית עוד פן עיצובי בעזרת צוהרים שונים, צבעים מגוונים, פסים וחריטות שניתן להוסיף לדלתות. ברשותנו מגוון רחב של עיצובים וצבעים.

 

אולי יעניין אתכם – לצפייה בקטלוג – דלתות כניסה במבצע

                Call Now Button דילוג לתוכן