לאילו פרטים כדאי לשים לב בעת בחירת דלתות פנים?

דלת פנים אמורה למלא כמה תפקידים שונים בעת ובעונה אחת: היא צריכה לספק לנו תחושת פרטיות ואינטימיות, להיראות מעוצבת כמו שאר האלמנטים הקיימים בחלל הפנים של הבית ואף לייצר בידוד תרמי ואקוסטי.

אז איך מוודאים את זה מראש? הנה כל התשובות

המומחים שלנו מסבירים

השוואה בין סוגים שונים של דלתות פנים היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב. על פניו, כל שנדרש הוא לבדוק איזו חברת דלתות פנים מציעה לנו את המוצר הכי זול בזמני האספקה הכי מהירים. אבל אם לא נבחר את הדלת המתאימה, נגלה למשל שהיא בכלל לא עושה את העבודה שלה ושהיה עדיף להשקיע בדגם איכותי יותר – גם אם המחיר שלו גבוה בכמה אחוזים.

הפתרון הוא לבדוק מראש את הפרטים הרלוונטיים. אם נדע לאיזה פרטים לשים לב בעת בחירת דלתות פנים, נגדיל את הסיכוי לכך שהן יתאימו עבורנו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

המפרט ומה שאפשר ללמוד ממנו

החדשות הטובות הן שכל חברת דלתות פנים שמכבדת את עצמה מפרסמת מפרט מלא לגבי סוג החומרים שבהם היא משתמשת. המפרט הטכני מאפשר לנו להשוות בין דלתות פנים רגילות לבין דלתות פנים נגד מים, או להבין מה בעצם היתרונות של דלתות פולימר לעומת הדגמים הרגילים.

באמצעות המפרט הטכני אנחנו יכולים ללמוד האם ועד כמה הדלת מספקת לנו תחושת פרטיות ואינטימיות. כדאי לזכור שבניגוד לדלתות חוץ שממלאות בעיקר תפקיד בטיחותי, דלתות פנים מלוות אותנו בחדרי השינה, בחדרי הרחצה והמקלחת ובחדרי האורחים. לכן, כדאי לתת עדיפות לדגם מבודד של דלתות פולימר ולבדוק האם המפרט הטכני מבטיח דלתות פנים נגד מים ושחיקה גם באמבטיה ובשירותים.

בחירת ריצוף המתאים לסוג הדלת

החומר של דלתות הפנים שלכם משחק תפקיד מכריע הן באסתטיקה והן בעמידות. דלתות מעץ מלא משדרות אלגנטיות וחמימות, בעוד חומרים מרוכבים מציעים אפשרות ידידותית יותר לתקציב מבלי להתפשר על האיכות. קחו בחשבון את רמת התחזוקה שאתם מוכנים לבצע, שכן חומרים שונים דורשים טיפול בדרגות שונות. ריצוף פרקט מגיע גם במגוון חומרים, לרבות פרקט למינציה, בחרו את חומר ריצוף המתאים לאורח החיים שלכם ולרמת התנועה בביתכם.

מה לגבי העיצוב?

עוד פרטים שכדאי לשים לב אליהם בעת בחירת דלתות פנים במבצע קשורים אל סגנון העיצוב. המטרה היא להגיע למצב שבו בוחרים דלתות פנים נגד מים שגם נראות מעולות, על מנת שהן יתכתבו עם שאר האלמנטים הקיימים בסלון או בחדרי השינה. כדי לעשות את זה, מגדירים סגנון עיצוב מועדף ומתמקדים בו.

דלתות פנים יכולות להיות מעוצבות בסגנון קלאסי, מודרני, וינטאג', כפרי ועוד. דלתות פולימר לדוגמא מאוד מתאימות לכל סגנון, כי הצבע החום מתאים לעיצוב הכפרי בעוד הצבע הלבן או השחור הולם את הסגנון המודרני. בכל מקרה, בודקים את הצבע מראש ומסתכלים על דוגמאות וקטלוגים.

לא לשכוח את הבידוד

מה שקובע את שביעות הרצון שלנו זה הבידוד שמציעות דלתות פנים. בשביל שנהיה מרוצים, כדאי שהדלת תציע גם בידוד תרמי וגם בידוד אקוסטי. אמנם החומרים שבהם משתמשים כדי להשיג בידוד כזה הם מעט יקרים יותר, אבל ההשקעה משתלמת: הבידוד האקוסטי מבטיח שקט מוחלט והבידוד התרמי חוסך בהוצאות אנרגיה על קירור וחימום החדר.כ

שמירה על איכות סביבה:

הדלתות מיוצרות מחומרים ידידותיים לסביבה, אנטיבקטריאלי, אינו מכיל פורמלדהיד, חנקן, בנזן וחומרים מזיקים אחרים.

בטיחות:

החומר ממנו מיוצרת הדלת מעכב בעירה, הדלת עמידה למים, ללא תכונות סדק.

התאמה אישית

כיום הדלתות מהוות מרכיב משמעותי בעיצוב לבית. מעצבי פנים ואדריכלים מחפשים דלתות שבאמצעותן ניתן לבית עוד פן עיצובי בעזרת צוהרים שונים, צבעים מגוונים, פסים וחריטות שניתן להוסיף לדלתות. ברשותנו מגוון רחב של עיצובים וצבעים.

 

אולי יעניין אתכם – לצפייה בקטלוג – דלתות פנים 2022

                Call Now Button דילוג לתוכן