מה חשוב לדעת לפני בחירת דלתות פנים

בחירה נכונה של דלתות פנים צריכה להיות מבוססת על תהליך של איסוף מידע, השוואת מחירים ויצירת קשר עם בעלי מקצוע שגם מתאמים שירותי התקנה. במאמר הבא נסביר למה חשוב לעבור את התהליך כולו ואיך בסופו של דבר מקבלים החלטה מושכלת

בחירת דלתות פנים רק בדלתות אלדור

דלת פנים היא אחד מפריטי האדריכלות החשובים ביותר בבית או במשרד. מלבד שימוש בדלת פנים לצורך שמירה על פרטיות בתוך החדרים עצמם, יש גם משמעות לבחירה נכונה כי היא משפיעה על הבידוד האקוסטי והתרמי. כמו כן, דלת פנים איכותית יכולה לשפר את איכות החיים בכך שהיא תהיה קלה לניקיון ועמידה נגד מים. אבל בשביל למצוא דלתות פנים שהן גם איכותיות וגם במחיר משתלם, יש כמה דברים שכדאי לדעת.

יש הבדל בין חומרי הגלם שבהם משתמשים

קיימים הבדלים רבים בין סוגים שונים של דלתות פנים מעוצבות לבית ולמשרד. אם רוצים להשוות בין סוגים שונים של דלתות פנים, צריך להציב פרמטרים של איכות מול פרקטיקה בראש סדר העדיפויות. לאחר מכן, נכנסים אל עובי הקורה כדי להביא בחשבון מחירים ובודקים האם התכונות של הדלת כוללות עמידות נגד מים ורטיבות.

התכונות של דלתות פנים יכולות להיות שונות

הבעיה היא שהתכונות של דלתות פנים עשויות להיות שונות, גם אם הדגמים מיוצרים על ידי אותה חברה. במילים אחרות, המפרט הטכני הקובע הוא זה שמפורט עבור הדלת הספציפית שאותה רוצים. כאן, הטעות הנפוצה היא למשל להשוות בין דלתות שמיוצרות על ידי חברות שונות בלבד. אבל במקום זה, צריך לבדוק מה בדיוק התכונות של כל דלת, לאיזה סוג של שימושים היא מתאימה ואיפה הכי נכון לשלב אותה בבית או במשרד.

קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים

עוד חשוב לדעת שקיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין סוגים שונים של דלתות פנים מעוצבות. מצד אחד, נהוג לחשוב שמחיר גבוה מעיד בהכרח על איכות גבוהה של הדלת. מצד שני, שיקולים של פרקטיקה מעידים על כך שזה ממש לא נכון. בפועל, פערי מחירים עשויים להיות תוצאה של מוניטין או בכלל של עיצוב. אז אם רוצים להשיג את הדלת הכי טובה במחיר הכי משתלם, צריך להכין את שיעורי הבית ולבדוק מבחינה טכנית מה התכונות של הדלת ובמה היא מצטיינת. לאחר מכן, כל שנותר הוא להתאים את הדלת לאופי השימוש.

מחיר ההתקנה לא תמיד כלול במחיר המוצר

מבחינה כלכלית, התקנה של דלתות פנים במקומות מסוימים עשויה להטות את הכף. היות ומחיר ההתקנה לא תמיד כלול במחיר המוצר, צריך להוסיף אותו לפי מספר הדלתות ולפי סוג הפרופיל. אבל גם פה, התייעצות מוקדמת עם אנשי מקצוע אמינים תאפשר לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת ולחסוך זמן.

                Call Now Button דילוג לתוכן