עיצוב הבית בעזרת דלתות פנים וכניסה מעוצבות

בעבר הדלתות בבית שימשו למטרות כניסה ויציאה מהחדרים. כיום הן לא רק משרתות צרכים אלו, אלא גם משפיעות על עיצוב הבית הכולל גופי תאורה, ריהוט, חיפויים ותריסים. המאמר יעסוק בעיצוב הבית בעזרת הדלתות והתריסים החדישים ביותר.

דלתות עמידות למים גם לאחר שנים

כיצד לעצב את הבית בעזרת הדלתות?

בעת מעבר לדירה חדשה או שיפוץ הבית נוהגים להחליף את הדלתות בבית על מנת שישמשו אותנו לאורך זמן. את הריהוט תמיד ניתן להחליף ולשנות, אך דלתות הן אלמנטים ארוכי טווח ולכן חשוב להשקיע בהן מחשבה. ההמלצה היא לרכוש דלתות פנים הדומות אחת לשנייה מבחינת הצבע, הטקסטורה וחומרי הגלם או לחילופין להשקיע בעיצוב שונה בכל דלת על מנת להבדיל בין חדרי הבית. למשל, כאשר מוסיפים חלון קטן מזכוכית לדלתות של חדרי האמבטיה והשירותים ניתן להבדיל ביניהן לבין יתר הדלתות בבית. דוגמאות נוספות הן להתקין דלתות הזזה למרפסות פנימיות או דלתות כניסה מעוצבות באופן יוקרתי ואלגנטי.

שימוש בדלתות עמידות

כשמדובר על חדרי אמבטיה ושירותים הדלתות העמידות ביותר הן דלתות פולימאר. הפולימאר היצוק מתאים לחדרים אלו בשל העמידות הגבוהה שלו למים. לעומת זאת, ציפוי פולימאר יהיה פחות אפקטיבי לאור העובדה שהעץ מתחתיו יתנפח כאשר יבוא במגע עם מים. מכיוון שמדובר בחומר פלסטי, תוכלו למנוע גם כניסת מזיקים מאחר והם אינם נוהגים לכרסם פלסטיק. לפיכך, ניתן להשתמש בדלתות פולימאר גם לחדרי השינה בעיצובים מרהיבים. הצבע הסטנדרטי שלהן הוא לבן ולכן הן מתאימות לעיצוב המודרני, אך הן גם ניתנות לצביעה בתנור, דבר המאפשר מבחר גדול יותר. במידה ובוחרים בעיצוב מודרני מומלץ לבחור בצבעים בהירים שפותחים את החלל. לעומתם, צבעי אגוז או וונגה יהפכו את העיצוב ליוקרתי ודרמטי יותר. בנוסף, חשוב לבחור במשקופים מתאימים אשר עמידים למים.

התאמת הדלתות לתריסים בבית

תריסים לחלונות הם אלמנטים הכרחיים על מנת להכניס מעט או יותר אור לבית ולקבל אוויר בהתאם לצורך. כיום הטרנד בכל בית הם תריסי גלילה חשמליים הניתנים להרמה והורדה באמצעות לחיצת כפתור. הם מעניקים פרטיות, הצללה ונעילה הרמטית כאשר יוצאים מהבית. בנוסף, הם עמידים לאורך זמן לפגעי מזג האוויר ומשמשים גם לדלתות יציאה למרפסת או לגינה. יש לבחור את הגודל המתאים לאחר מדידת הדלת או החלון ולהתקין אותם בעזרת חברת אלומיניום מקצועית שתעניק לכם אחריות. מעבר ליעילות ולשמירה על הביטחון כיום תריסי הגלילה מגיעים בצבעים ועיצובים שניתן להתאים בקלות לדלתות הפנים בבית על מנת לקבל אחידות.

השקיעו בעיצוב הפנים

לסיכום, מה שיקבע את העיצוב הפנימי של הבית הם איכות החומרים, היציבות של הדלתות והתריסים, ההתקנה והתקציב. לפיכך, מומלץ לתכנן מראש את מספר הדלתות, לקחת מידות מדויקות ולקבל ייעוץ מחברה או מעצבת פנים אמינה ומקצועית. ככל שתקפידו על עיצוב הפנים של הבית, כך תוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים.

                Call Now Button דילוג לתוכן