שדרג את הבית שלך עם דלתות פנים סטנדרטיות

בונים? משפצים או מחדשים את סביבת המגורים? זה הזמן לדעת הכול בנושא רכישת דלתות פנים לשדרוג הבית, הדירה או חללים מסחריים

דלתות פנים הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של סוגי ודגמי דלתות המיועדות לצרכי תיחום חדרים בסביבת המגורים או בחללים מסחריים. כאשר סוגי הדלתות נקבעים בין היתר בהתאם לצורת פתיחת הדלתות, ביניהן, דלתות ציר עם פתיחה רגילה כלפי פנים או חוץ, דלתות הזזה על גבי מסילה מעל הקיר, דלתות הזזה הנעות לתוך חלל פנימי בקיר ודלתות פנים כפולות עם פתיחה רגילה כלפי פנים או חוץ. כמו כן, נהוג לסווג את סוגי הדלתות על פי שיטת התקנתן, כאשר דלתות הפנים הנפוצות ביותר הן דלתות המותקנות על גבי המשקוף.

הכול על דלתות פנים לבית - דלתות אלדור

בשנים האחרונות, השוק עובר להתקנת דלתות פולימר יצוק 100% צבע בתנור. דלתות הפולימר מתאפיינות בהגנה מלאה מפני מים ובידוד רעשים ברמה מאוד גבוהה. בידוד הרעשים ברמה גבוהה מתאפשר אודות לדפנות המאוד עבות שקיימות בדלתות פולימר שהם 7 מ"מ, מעובי הדלת 4.5 ס"מ וכן מאטם איכותי שנמצא מסביב למשקוף.

דלתות הפולימר מגיעות בעיצובים רבים מה שמאפשר מגוון רחב בו תוכלו למצוא את הדלת האהובה עליכם. החלפת דלתות מאפשרת לשדרג את נראות של הבית בעלות קטנה יחסית ובזמן קצר מאוד. ללא לכלוך, שבירת קירות, הוצאות רבות שכלול בשיפוץ בית רחב יותר.

כמו כן, עלות דלת פולימר המשווקת ע"י חברת אלדור דלתות פנים וכניסה הינה עלות ממוצעת לדלתות בשוק ומאפשרת לכולם לבצע החלפת דלתות בקלות.

הדלתות כולן מגיעות במידות סטנדרטיות לפתחי אור 60,65,70,75,80,85,90,95,100 ס"מ, כאשר גובה פתח האור הינו 2.07 ס"מ. הגובה הסופי של הדלתות הינו 210 ס"מ.

רכישת דלתות פנים – מה חשוב לדעת?

רכישה של דלתות פנים לסביבת המגורים היא ברוב המקרים רכישה כמותית של מספר דלתות בהתאם למספר חדרי המגורים בשטח הבית או הדירה. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לרכישת דלתות פנים איכותיות המיוצרת על ידי חברת דלתות מובילה, ובאופן זה, ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים הכוללים בין היתר:

  • היצע גדול של דלתות פנים סטנדרטיות לצד קולקציית דלתות פנים מעוצבות
  • דלתות פנים המיוצרות מחומרי גלם איכותיים ובשיטות ייצור מתקדמות
  • אחריות מלאה על כל מרכיבי הדלתות וההתקנה בהתאם לתנאי ותקופת האחריות

ויתרונות שירות נוספים המבטיחים לכם רכישה משתלמת ושקט נפשי בכל הנוגע לאיכות הדלתות.

היבט מרכזי נוסף לרכישת דלתות פנים, קשור לאיכות חומרי הגלם המשמשים לייצור הדלתות, ובנקודה זו חשוב להתייחס גם לחומרי המילוי והציפוי של הדלתות. כיום, לצד דלתות פנים המיוצרות מעץ מעובד או עץ מלא, אלומיניום וחומרי גלם נוספים, תוכלו למצוא גם את דלתות הפולימר הזוכות לפופולאריות הולכת וגוברת במהלך השנים האחרות, וזאת לנוכח עלותן הנמוכה בהשוואה לדלתות פנים המיוצרות מחומרי גלם אחרים, וכל זאת מבלי להתפשר על איכות הדלתות.

מה חשוב לדעת על דלתות פולימר?

דלתות פולימר המיוצרות מחומרי גלם פולימריים, נחשבות לדלתות פנים איכותיות המשווקות במחירים נמוכים יותר בהשוואה לדלתות פנים המיוצרות מעץ מלא, אלומיניום וחומרי גלם נוספים. דלתות אלו מתאפיינות במספר יתרונות מרכזיים כגון:

  • דלתות פנים עם 100% עמידות למים
  • דלתות בעלות עמידות גבוהה בפני מזיקים
  • דלתות בעלות טריקה שקטה.
  • דלתות פנים איכותיות עם יכולת גבוהה בכל הקשור לבידוד רעשים המגיעים מתוך סביבת המגורים
  • דלתות הפנים של חברת אלדור מתאפיינות ברמה גבוהה של שימוש בצבע איכותי וכמה שכבות צבע.
  • פירזול – אחד האלמנטים החשובים ביותר בדלתות הינו הפירזול – יש לוודא כי איכות הפרזול הינו ברמה גבוהה מאוד. ישנן היום ידיות עם מנגנון דוך המונע נפילה של ידיות מהדלת.
  • אישור מכון תקנים – חשוב ביותר לבקש עבור הדלתות אישור מכון תקנים על מנת לוודא שהדלת נבדקה ועומדת בדרישות התקן.

וכמובן, דלתות פנים מעוצבות המגיעות ברמת גימור גבוהה ובמגוון רחב של גוונים באמצעות טכניקת צביעה בתנור. כמו כן, חשוב לציין שדלתות פולימר הן דלתות בעלות טריקה שקטה

אלדור מציגה:  קולקציית דלתות פולימר במחירים תחרותיים

אם גם אתם מחפשים אחר דלתות פולימר איכותיות במחירים תחרותיים במיוחד, זה הזמן להכיר את קולקציית הדלתות של חברת אלדור, חברת דלתות מובילה בתחומה העוסקת ומתמחה בתהליכי ייבוא, שיווק והתקנה של דלתות פנים כבר למעלה מ-20 במחירים תחרותיים ובשיטת מהיבואן לצרכן ללא פערי תיווך.  לצפייה בקולקציה החדשה של דלתות פולימר מבית אלדור לחצו כאן וגם אתם תוכלו לשדרג את סביבת המגורים שלכם עם דלתות פנים איכותיות במחירים שווים במיוחד.

 

                Call Now Button דילוג לתוכן